پشتیبانی
مشاوره و خرید
0920 21 45 606
0920 21 45 607
ساعت تماس: 10:00 الی 17:00
منوی اصلی
<-- img src="https://trustseal.enamad.ir/logo.aspx?id=10853&p=hbMKTpo790ZFrqiY" alt="" onclick="window.open("https://trustseal.enamad.ir/Verify.aspx?id=10853&p=hbMKTpo790ZFrqiY", "Popup","toolbar=no, location=no, statusbar=no, menubar=no, scrollbars=1, resizable=0, width=580, height=600, top=30")" style="cursor:pointer" id="hbMKTpo790ZFrqiY" -->
درباره ما

توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستیم.

امروزه بهای اوقات فراغت ما با وجود مشغله‏‌های روزانه بسیار گرانبها‌تر شده است. همه ما برای این اوقات برنامه ریزی فشرده‏‌تری داریم. دیگر صرف زمان‌هایی نسبتا طولانی در فعالیت‏‌های نه‌چندان با اهمیت مانند خرید و سفرهای شهری برای بسیاری از انسان‌ها اولویت خود را از دست داده است. هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمد زندگی، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش، ورزش، لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‏‏‌های روزانه اولویت بیشتری نسبت به فعالیت‌‏‏‏های وقت‌گیر و در عین حال کم اهمیت‏‏‏‌تر مانند خرید کردن دارند.
امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد، از جمله برای انتخاب و خرید کالا. دیگر کمتر کسی برای خرید کالا،  بدون تحقیق و بررسی دقیق اقدام می‏‌کند.

مشتریان پیشاپیش و قبل از خرید از حق انتخاب گسترده خود و اطلاعات موجود نهایت استفاده را می‏‌برند. مشتری در دنیای امروز حق انتخاب بیشتری را طلب می‏‌کند و مایل است دقیق‏‌تر و با قطعیت بیشتری انتخاب کند. زندگی امروزی بی‏‌گمان خرید به رو‏‌ش‌های نو‏تر، هوشمندانه‏‌تر و البته لذت‏‏ بخش‏‌تری را می‏‌طلبد. از همین روست که هر روز به تعداد استفاده‏ کنندگان سرویس‌های اینترنتی و مشتریان فروشگاه‏‏‌‏های اینترنتی افزوده می‌‏‏شود.

فروشگاه اینترنتی تکسل در همین راستا و درجهت نیل به هدف صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان گام در عرصه تجارت الکترونیک نهاده و با ارایه کالاهای متنوع کاربردی در زندگی روزمره هر ایرانی مانند وسایل آشپزخانه, لوازم تزئینی منزل,… سعی در کسب رضایت مندی مشتریان خود را دارد. امید است با نظرات و پیشنهادات گرانبها مشتریان و کارشناسان محترم روز به روز در جهت رسیدن به این هدف گام های محکم تری برداشته شود.

این سایت به صاحب امتیازی مهری حاج علیزاده فعالیت خود را از آبان ماه ۱۳۹۴ آغاز کرده و با امید به لطف یزدان وهمراهی مشتریان محترم سعی در ارائه خدماتی بروز, متفاوت و متنوع در جهت کسب حداکثری رضایت مشتریان را دارد.

قوانين فروشگاه

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
قوانین خرید از سایت تک شاپ:
1. کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست می باشند.
2. کاربر موظف است اطلاعات شخصی واقعی و صحیح خود را در سایت وارد نماید. سایت سپیدگستر مسئولیتی در قبال هرگونه مشکل احتمالی که در اثر ارائه اطلاعات غلط از طرف کاربر به این سایت، ایجاد شده است، ندارد.
3. به دلیل آنکه در برخی از موارد احراز هویت خریدار از طریق نام و نام خانوادگی ارائه شده در سایت امکانپذیر است، مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو برعهده خود افراد بوده و هیچ گونه مسئولیتی در خصوص مغایرت های احتمالی ندارد.
4. رسیدهای کالا و خدماتی که پس از خرید برای کاربران عضو ارسال می شود، دارای نام و مشخصات است کاربر باید از رسید یا کد دریافتی مراقبت نماید و چنانچه به هر دلیلی رسید مربوطه مفقود شود و یا شخص دیگری از آن استفاده کند، در این زمینه هیچ مسئولیتی ندارد