پشتیبانی
مشاوره و خرید
0920 21 45 606
0920 21 45 607
ساعت تماس: 10:00 الی 17:00
منوی اصلی
<-- img src="https://trustseal.enamad.ir/logo.aspx?id=10853&p=hbMKTpo790ZFrqiY" alt="" onclick="window.open("https://trustseal.enamad.ir/Verify.aspx?id=10853&p=hbMKTpo790ZFrqiY", "Popup","toolbar=no, location=no, statusbar=no, menubar=no, scrollbars=1, resizable=0, width=580, height=600, top=30")" style="cursor:pointer" id="hbMKTpo790ZFrqiY" -->
شلف جا کنترلی و جا لوازمی دو حالته----- سری 3
قیمت : 80,000  تومان
  خرید پستی

شلف ها از جمله وسایل زینتی هستند که بیشتر افراد آنها را تنها با عنوان شلف دیواری می شناسند و مورد استفاده قرار می دهند . اما دنیای شلف ها بسیار گسترده تر از شلف دیواری است . علاوه بر شلف های دیواری ، شلف های فانتزی دیگری نیز وجود دارند که علاوه بر کارایی ، زیبایی خاصی را به محیط پیرامون خود می دهند . این بار می خواهیم شما را با یک شلف جدید با عنوان شلف جا کنترلی و جا لوازمی دو حالته آشنا کنیم . طراحی زیبا ، جدید و متمایز ، از ویژگی های اولیه این محصول است . شلف جاکنترلی و جالوازمی دو حالته ، یک شلف رومیزی است و قابلیت استفاده در دو حالت افقی و عمودی را دارد . به طور مثال شما می توانید کنترل تلویزیون و دیگر لوازم دیجیتالی را به صورت افقی درون شلف قرار دهید و وسایلی مانند لوازم التحریر را به صورت عمودی داخل آن بگذارید . این شلف فانتزی رومیزی تولید شده از جنس PVC می باشد و دارای کیفیت تولیدی بسیار خوبی است

                                                                     

ویژگی های شلف جا کنترلی و جا لوازمی دو حالته :

  • طراحی زیبا و بسیار ظریف
  • طرح : جا کنترلی و جا لوازمی دو حالته
  • ابعاد : 16.5cm * 18cm * 7.5cm
  • مناسب جهت استفاده در محیط های مختلف کاری ، مسکونی و ...
  • سهولت در اتصال قطعات و نصب
  • قابل شست و شو و تمیز کردن آسان
  • قابل استفاده در دو حالت افقی و عمودی
  • تولید شده از جنس PVC
  • مناسب برای قرار گیری وسایل مختلف نظیر قاب عکس ، گلدان های کوچک و ...
  • کیفیت تولیدی بسیار عالی

علت پایین بودن قیمت نمونه های مشابه در سایت های دیگر:

ما هیچ گاه کیفیت را فدای قیمت نمی کنیم ...
 
با توجه به مشاهده تولیدات و عرضه بسیار بی کیفیت برخی از همکاران، ما با اطمینان اعلام میکنیم کلیه محصولات با تضمین کیفیت ، از نظر جنس ورق ، بسته بندی مناسب ، طراحی دقیق و ظرافت بسیار عالی عرضه میگردد .

برای پایین آوردن قیمت ها در تولید شلف ها ، راه های زیادی از جمله استفاده از ورق نامرغوب ، بسته بندی نامناسب ، حذف ریزه کاری هایی که در کارکرد دستگاه بسیار زمان بر میباشند و کارهای زیاد دیگری وجود دارد ،. اما با پایین آوردن کیفیت ، هر مشتری فقط یکبار خرید خواهد کرد ..

حفظ مشتریان و جلب رضایت آنها کاری دشوار اما امکانپذیر است . بزرگترین سرمایه هر کسب و کاری مشتریان رضایتمند آنها میباشد .ما همیشه سعی در ارائه کاری با کیفیت بالا نموده ایم تا بتوانیم هم از نظر قیمت های رقابتی و هم از نظر کیفیت مشتریان خود را راضی نگه داریم .

شلف جا کنترلی و جا لوازمی دو حالته

خرید شلف جا کنترلی و جا لوازمی دو حالته

فروش شلف جا کنترلی و جا لوازمی دو حالته

خرید شلف رومیزی

خرید شلف پی وی سی

شلف جاکنترلی و جالوازمی دو حالته

قیمت این محصول 80000 تومان


 


قیمت : 80,000  تومان
  خرید پستی