ترازوی دماسنج دار CAMRY

در هیچ دوره تاریخ پیش از این ، اهمیت و حساسیت در مورد اضافه وزن و چاقی به اندازه امروز نبوده است. به دلیل گسترش رسانه ها و البته فضای مجازی ، افراد زیادی همواره یک ایده آل آرمانی و استاندارد خاصی را در ذهن خود دنبال کرده و سعی میکنند به آن برسند و اصطلاحا وزن مناسب داشته باشند.

از طرف دیگر ، افراد شاغل در صنایع حوزه سلامت هم از این حساسیت ها به خوبی آگاهی دارند و سعی میکنند تولیداتی داشته باشند که روز به روز کنترل وزن به صورت دقیق تر و آسان تر صورت بگیرد. از این رو ترازو ها که تا سالیان نه چندان دور یا فقط در مطب ها وجود داشتند و یا در صورت وجود نسخه خانگی به صورت آنالوگ و با درصد خطای بعضا بالا موجود بودند ، این روزها به راحتی و با دقت بالا در دسترس مصرف کنندگان باشند.

ترازوی دیجیتال CAMRY یکی از این محصولات است که وزن را با دقت بسیار بالا اندازه میگیرد و از لحاظ بحث قیمت هم کاملا مقرون به صرفه میباشد. این ترازو با سطح شیشه ای حرارت دیده و تنوع طرح در زیر این شیشه ، از لحاظ طراحی هم بسیار زیبا و چشم نواز به نظر میرسد و علاوه بر اندازه گیری وزن و با توجه به مجهز بودن به دماسنج داخلی ، دمای هوای خانه هم نمایش میدهد.

ابعاد این محصول 30 در 30 سانتیمتر میباشد که فضای مناسبی برای ایستادن بر روی آن به مصرف کننده ارائه میدهد و وزن آن هم 2 کیلوگرم است و برای جابجایی آن کار سختی در پیش نخواهید داشت. سطح این ترازو از جنس شیشه حرارت دیده با کیفیت بالا و به ضخامت 5 میلیمتر ساخته شده است. دقت اندازه گیری بسیار بالا و با درصد خطای تنها 100 گرم و تحمل وزن تا 180 کیلوگرم را دارد. انرژی خود را از باتری قابل تعویض تامین میکنید و بر روی LCD آن علاوه بر وزن ، دمای محیط و میزان باتری هم نمایش داده می شود. این ترازو برای روشن و خاموش شدن نیازی به دکمه ندارد و به صورت هوشمند خودش این کار را انجام میدهد.

قیمت این محصول 300000 تومان میباشد