پشتیبانی
مشاوره و خرید
0920 21 45 606
0920 21 45 607
ساعت تماس: 10:00 الی 17:00
منوی اصلی
<-- img src="https://trustseal.enamad.ir/logo.aspx?id=10853&p=hbMKTpo790ZFrqiY" alt="" onclick="window.open("https://trustseal.enamad.ir/Verify.aspx?id=10853&p=hbMKTpo790ZFrqiY", "Popup","toolbar=no, location=no, statusbar=no, menubar=no, scrollbars=1, resizable=0, width=580, height=600, top=30")" style="cursor:pointer" id="hbMKTpo790ZFrqiY" -->
یخ LED هفت رنگ 4 عددی
قیمت : 130,000  تومان
  خرید پستی
یخ LED هفت رنگ
پرفروشترین محصول سال در جهان

تصور کنید که در جایی باشید که امکان دسترسی به یخچال را نداشته باشید و یا حمل قطعات یخ برایتان کاری مشکل باشد. در این شرایط نوشیدنی ها و بطری های نوشابه خود را چگونه سرد نگه میدارید؟ این ستی را که ملاحظه میکنید از 9 قطعه LED در رنگ های سبز , قرمز ,زرد تشکیل شده که نقش یخ های غیر قابل آب شدن را ایفا می کنند. کافیست بطری های نوشیدنی خود را در این دستگاه گذاشته و این یخ های رنگی زیبا را در اطراف بطری پراکنده سازید . سپس با تایمر مدت زمانی را که برای سرد شدن در نظر دارید تنظیم کرده و بعد از آن نوشیدنیهایتان را سرد بنوشید. این ست بسیار فانتزی ست و می تواند در یک شب جلوه زیبایی را به میز شام شما ببخشد.

این محصول مکعب شکل به گونه ای طراحی شده که به محض تماس با آب شروع به روشن شدن میکند وبا توجه به افکتهای رنگی آن چهار رنگ (آبی، قرمز، سبز و صورتی) به ارامی تغییر می دهد وتشکیل رقص نور، زیبایی خاصی به نوشیدنی داخل لیوان شما می دهد، و هر بیننده ای را مجذوب خود می سازد.

از انجایی این محصول کاملا جدید بوده و در انحصار شرکت B.A.G.S می باشد می تواند هدیه ای بسیار مناسب برای مناسبتها واعیادی مانند سال میلادی جدید، روز والنتاین – جشن عید نوروز- سالگرد ازدواج - روز تولد عزیزان شما باشد.


این محصول کاملاً جدید بوده و می توانند انتخابی رویایی برای پذیرایی از مهمانان ویژه شما در هنگام صرف نوشیدنی و یا اشانتیونی به یاد ماندنی برای مشتریانتان باشد.

مکعب نورانی محصولی کاملا جدید ورویایی جدیترین وسیله برای تزیین سفره های عقد، پذیرایی و مهمانیهای باشکوه - ارزان، کم حجم، پر مصرف است.

این یخ های تزئینی بسیار زیبا با قرار گرفتن در آب نورافشانی می کنند و بعد از بیرون در آوردن از آب و خشک شدن خاموش می شوند




قیمت : 130,000  تومان
  خرید پستی